Pozitívne účinky skákania na trampolíne vás milo prekvapia!

Aj vy uprednostňujete hravé, zábavné a efektívne cvičenie? V tom prípade by ste mali vyskúšať jumping, teda skákanie na trampolíne, ktoré si postupom času získalo priazeň mnohých žien.

Účinnejšie ako beh

Vedeli ste, že skákanie na trampolíne patrí medzi jedno z najefektívnejších cvičení? Dokonca, podľa viacerých odborníkov má pre nás, a teda našu kondičku omnoho priaznivejšie účinky ako beh. Cvičenie na trampolíne totiž nebolí, keďže dopadáte na mäkkú plochu, ktorá žiadnym spôsobom nezaťažuje a ani iným spôsobom nepoškodzuje vaše kĺby. Aj z tohto dôvodu môžu tento šport vykonávať ľudia každej generácie.

Potrebujete schudnúť?

Trampolína nie je len o obyčajnom skákaní, ale taktiež o spôsobe, ako spáliť tuky a kalórie. Nájdite si každý druhý deň aspoň hodinku a uvidíte, že behom krátkej doby pocítite ten rozdiel na váhe! Že neveríte? Tak neváhajte a vyskúšajte to ešte dnes!

Podpora lymfatického systému

Skákanie priaznivo pôsobí na náš lymfatický systém, keďže pravidelnými skokmi dopomáhame ku kolovaní lymfe. Tým sa totiž naše telo zbavuje toxínov a škodlivín, ktoré sa v organizme hromadia a môžu spôsobiť závažné zdravotné problémy.

Na dobrú náladu!

Ďalším z dôvodov, prečo by mala byť detská trampolína súčasťou aj tej vašej záhrady je, že skákanie spôsobuje dobrú náladu, a to prakticky okamžite. Skoky či akékoľvek iné aerobné cvičenie nie je namáhavé, ale predovšetkým uvoľňujúce. Vďaka tomu sa zbavíte nepríjemnej únavy, každodenného stresu, ba dokonca nespavosti. A vedeli ste, že pohyb vyplavuje z tela hormón endorfín, ktorý je známy ako hormón šťastia?

Úroveň obťažnosti si určujete vy!

Skákanie na trampolíne je skvelé v tom, že tempo a rýchlosť si určujete vy sami. Ak ste začiatočníkom, môžete skákať nízko a pomaly, avšak pokročilejší môžu skúsiť dynamickejšie skoky, zdvíhanie nôh vo vzduchu či otočky, vďaka ktorým zlepšíte koordináciu vášho tela.